STRONA TYLKO DLA DOROSŁYCH
UWAGA ! TA STRONA ZAWIERA TREŚCI EROTYCZNE !
Jeśli nie ukończyłeś 18-go roku życia, nie chcesz oglądać tego typu treści lub jest to niezgodne z prawem twojego kraju, nie wolno Ci wchodzić dalej !
Sex forum - Skuteczny podryw - Forum erotyczne - Szox.pl - Portal dla dorosłych
   Forum > Skuteczny podryw

Dodał Wątek Wyświetlenia Odpowiedzi
krucheciaste
04.08.2017 - 18:20

pomysł

Nie musisz być wymyty wcale, niektóre lubią od razu po pracy :P dodaj odpowiedź

57 0
SeksInstrukt
26.05.2016 - 09:50

Podrywanie kobitek

Coś nie dodaje odpowiedzi na tym forum w takim razie spróbuję tak coś napisać. Ja nie mam jednego sposobu na rwanko, ale trzeba stosować kilka zasad, bo inaczej żadna laska na Ciebie nie poleci. Aby poderwać musisz być wymyty, wykąpany itd Załóż jakąś koszulę i fajne buty. Od razu będziesz lepiej postrzegany przez płeć przeciwną. Co jeszcze? Grunt, żebyś nie panikował jak podchodzisz do panny. One też się tym denerwują, że ktoś obcy do nich zagaduje, więc nie dokładaj jej więcej stresu. Staraj się też używać tematów, które mogą ją zainteresować itd mniej więcej tak wygląda każdy mój podryw. A potem ... no jak dobrze pójdzie to kończy się minimum na śniadaniu po upojnej nocy ;D dodaj odpowiedź

541 0
MalaCiasna
13.05.2016 - 07:10

podrywanie faceta

nie ukrywam, ze coraz czesciej to ja staram sie przejmowac inicjatywe. Niektorzy poznani przeze mnie na imprezach panowie strasznie dlugo sie za to zabieraja, a szkoda czasu na takie pitu pitu. Wiadome, kobieta musi swoim wygladem byc atrakcyjna dla nich, zeby rozmowia sie kleila. Odslaniam zatem troche dekoltu, zakladam zazwyczaj spodniczki i legginsy, albo zwykle rajstopy. Musza byc tez perfumy, zeby podryw lepiej sie po prostu udawal. No i wtedy zaczynam cos do nich zagadywac, jakie ma zainteresowania itd. A Wy dziewczyny jak podrywacie? dodaj odpowiedź

531 0
użytkownik
usunięty

03.06.2014 - 12:49

spódniczka

zobacz, co ona robi ze spódniczką ....powodzenia dodaj odpowiedź

538 0
admin
02.06.2013 - 11:56

Podrywanie mężczyzn

Wasze sposoby na podrywanie mężczyzn dodaj odpowiedź

543 4
admin
02.06.2013 - 11:55

Podrywanie kobiet

Wasze sposoby na podrywanie kobiet dodaj odpowiedź

545 10

Aby dodać nowy wątek musisz być zalogowany !